Krzyżówka ! Na zaraz .

1.U mchów ułożone są skrętoregle.
2 Konieczna w rozmnażaniu płciowym mchów.
3. Służą mchom do rozmnażania bezpłciowego.
4.Proces zachodzący w listkach mchów przy udziale energii słonecznej.
5.Może być ulistnina i nieulistniona.
6.Mech zmieszkujący suche bory sosnowe.
7.Połączenie plemnika z komórką jajową, u mchów zachodzące przy udziale wody.
8.Mech zamieszkujący wody stojące i bieżące.
9.Cieniutkie wyrostki wytwarzane przez dolną część łodyżki ulistnionej.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T13:50:40+01:00
1.Liście
2.woda
3.zarodniki
4.Fotosynteza
5.łodyżka
6.WIDŁOZĄB MIOTŁOWY
7.zapłodnienie
8.mech zdrojek
9. Gametofil
40 4 40
2009-12-16T15:44:56+01:00
1. Liście
2. woda
3. zarodniki
4. Fotosynteza
5. łodyżka
6. widłoząb miotłowy
7. zapłodnienie
8. mech zdrojek
9. Gametofil
24 4 24