Odpowiedzi

2009-12-16T13:50:52+01:00
x - cena rogala
y - cena chleba
‹x = 0.2y
‹4x+2y=6,3

(układ równań)
Podstawiamy:
4*0,2y+2y=6,3
2,8y=6,3 /:2,8
y=2,25

x=0,2y
x=0,2 * 2,25
x=0,45

P.S Liczę na Naj :))
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T13:55:57+01:00
X-cena rogala
y-cena bochenka chleba

x=1/5y /*(-4)
4x+2y=6,30

-4x=-4/5y
+4x+2y=6,30
-----------------
2y=6,30-4/5y /+4/5y
2,8y=6,30 /:2,8

y=2,25
x=1/5*2,25

y=2,25
x=0,45

Odp.:Rogal kosztuje 0,45zł, a bochenek chleba 2,25zł.
6 3 6
2009-12-16T13:56:06+01:00
R-rogal
c-chleb
r=1/5c /*(-4)
4r+2c=6,30

-4r=-4/5c
+4r+2c=6,30
-----------------
2r=6,30-4/5c /+4/5c
2,8c=6,30 /:2,8

c=2,25
r=1/5*2,25

c=2,25
r=0,45




4 3 4