Przykłady modyfikacji liści:

a) liście czepne (oprucz groszku)
b) liście wabiące (oprucz poinsencji)
c) liście pułapkowe (oprucz dzbanecznika)
d) ciernie (oprucz kaktusa)
e) liście-magazyn wody (oprucz litopsów)
f) liście spiczrzowe (oprucz cebuli)

kl.1 gimn. podr "Puls życia" str.90-91

2

Odpowiedzi

2009-12-16T14:08:45+01:00
A.
b. hydrofity
c. rosiczka
d. opuncja
e.
f. aloes
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:11:48+01:00
A) liście czepne- winorośl,męczennica
b) liście wabiące- palma karłatka
c) liście pułapkowe- muchołówka
d) ciernie- róża
e) liście magazyn wody - rojnik
f) liście spichrzowe- aloes
36 3 36