1. Ile sań należy zamówić na kulig dla 32 dzieci, jeśli w jednych saniach może pojechać 4 dzieci?

Należy zamówić X* sań.

2. Tomek ma w skarbonce 64 zł, a Marek o 8 zł mniej,Ile pieniędzy ma Marek?

Marek ma X* złotych.

*X- niewiadoma liczba

3

Odpowiedzi

2009-12-16T14:14:39+01:00
Mi wychodzi że 8 sań marek ma 56 zł
2009-12-16T14:14:46+01:00
1.
4x=32
x=8
Należy zamówić 8 sań
2.
x+8=64
x=64-8
x=56
Marek ma 56 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:17:11+01:00