Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T14:19:44+01:00
Droga/i...................
"nie ten szczęśliwy co wszystkie kwiaty zrywa, lecz ten co jeden zerwie i szczęściem go nazywa"
Dziękuję Ci, że uczyniłeś/łaś mnie szczęśliwym/ą.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:24:20+01:00
Moniko,
książka, którą chcę Ci ofiarować może nie jest światowym bestsellerem, ale jest piękną baśnią, która ukazuje szczerość ludzkich uczuć.
Chciałabym abyś zawsze pamiętała, że "najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" i tym się kierowała w życiu.
Pamiętaj kieruj się sercem.

Zawsze kochająca Cię,
przyjaciółka Ola.
5 5 5