Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:20:30+01:00
Pc=2ab+2ac+2bc
a)P=2(9+7+15,75)=63,5[cm2]
b)P=2(121+121+121)=726 [dm2]
c)P=2(11,75+5+9,4)=52,3 [cm2]
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T14:22:10+01:00
× - razy :)
a)
2cm×4,5cm×3,5cm=9cm×3,5cm=31,5cm³
b)
11dm×11dm×11dm=121dm×11dm=1331dm
c)
25mm=2,5cm
0,2dm=2cm
25mm×4,7cm×0,2dm=2,5cm×4,7cm×2cm=11,75×2cm=23,5cm³
2 3 2
2009-12-16T14:24:55+01:00
A) a=2cm
b=4.5cm
H=3,5cm
P=2ab+2aH+2bH
P=2*2+2*2*3,5+2*4,5*3,5
P=63.5cm²

b)a=11dm
b=11dm
H=11dm
P=2ab+2ah+2bh=
P=2*11*11+2*11*11+2*11*11
P=726cm²

c)
a=25mm=
b=4,7cm=47mm
H=0,2dm=20mm
P=2ab+2ah+2bh
P=2*25*47+2*25*20+2*47*20
P=5230mm²