Odpowiedzi

2009-12-16T14:35:07+01:00
6.12


Droga ciociu pragnę zaprosić Ciebie i Wujka na wigilie która odbędzie się 24.12 o godzinie 16. Przyjdzie do nas gwiazdor (oczywiście przebrany) , będzie grała miła muzyczka, podzieliimy się wszyscy opłatkiem i złożymy sobie najserdeczniejsze życzenia.Serdecznie zapraszamy!!

Podpis sam sobie wymyśl:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:39:58+01:00
Drogi przyjacielu !!!
Piszę aby Cie pozdrowić z okazijm nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku .
Chciałabym\embym żebys przyjechał\a do mnie na Wigilię i na Boże Narodzenie ,ponieważ chce Cię przeprosić za moje nieładne zachowanie w stosunku co Ciebie . Proszę Cię żebyś przyjechał\a do mnie na tę świeta ,gdyż powinniśmy przeprosic sie i przebaczyc sobie.
Wesołego Nowego Roku i Bożego Narodzenia.