Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2009-09-10T18:23:06+02:00
Ktoś dodaje komuś skrzydeł, skrzydlata fantazja, skrzydlate myśli, opiekuńcze skrzydła, wziąć kogoś pod swoje skrzydła, skrzydła sławy, podcięte skrzydła, opadają komuś skrzydła.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T18:23:11+02:00
Doznawać uczucia swobody, radości, szczęścia, chęci działania.
13 4 13
2009-09-10T18:23:37+02:00
Mieć poczucie nieograniczonych możliwości
5 2 5