Prosze o pomoc tylko te osoby ktore sa naprawde dobre z J.angielskiego !!!

!!! NIE PISZ BYLE CZEGO TYLKO DLATEGO ABY ZDOBYC PUNKTY !!!

To zadadane jest ustne, takze prosze jak najprosciej abym mogla wykuc je na pamieć ;)

---> Jestes w restauracji chcesz zamówić swoje ulubione danie. W jaki sposob to robisz ??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:33:31+01:00
Ty: Good Morning.
Kelner czy kto tam: Yes please??
ty: Please (zależy co lubisz)big pizza
kelner: OK just moment please. Please sit down on the chair.
ty: ok thanks
kelner: Pizza. Here you Are.
ty: Thanks

Jeżeli to nie bedzie dobre dla ciebie to ja już nie wiem. Ja mam 5- z anglika i jak ja miałem to samo to dostałem za to 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T14:39:41+01:00
Ty: Good Morning
klener/ka: good morning.what would/łódż/ you like to eat?
ty; have you got any (co lubisz) chicken?
kelnet/ka: yes we have.
ty; ok,i'd like some chicken ang chips please.
kelner/ka: ok.and what would you like to drink?
ty: a cola,please.
to jest na 100% dobrze dostałasm z tego 5
:) zapisz mnie do znajomuch :)