Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:35:12+01:00
Moim zdaniem kłamstwo można wybaczyć gdyż nie którzy kłamią dla naszego dobra.Po pewnym upływie czasu prędzej czy później i tak nam powie bo będzie go gnębić sumienie.Ludzie mają skłonności do kłamstw.Każdy w swoim życiu chociaż raz skłamał.Niema takiej osoby która nie skłamała.Łgarstwo można wybaczyć a nawet w niektórych wypadkach trzeb np. gdy rodzice nie są tak naprawdę naszymi rodzicami gdyż nas adoptowali.Jednak my im wybaczamy bo to oni o nas dbają wychowują i przede wszystkim kochają z biegiem lat przywiążemy się do nich i niezależnie co zrobią i tak im wybaczymy.
pozdro mam nadzieje że to będzie to czego szukałaś
ta na dole mnie skopiowała zgłoś spam !!! dziękuje
2009-12-16T14:49:42+01:00
Moim zdaniem kłamstwo w dobrej wierze można wybaczyć , ponieważ nie chcąc urazić innej osoby musimy czasami ukryć przed nią prawdę ! niektóre wiadomości , które tak bardzo ranią , zazwyczaj nie są tak ważene ! Nie zgodziłabym się z powiedzeniem "lepsza najgorsza prawda , od najmniejszego kłamstwa" , gdyż musimy ukrywać niektóre sprawy , gdy się boimy , że zmieni to relacje z rówieśnikami , czy najlepszą przyjaciółką , czasem i najbliższym trudno zrozumieć rzeczywistość , którą tak się przejmujemy ! Chociarz w niektórych przypadkach prawda jest konieczna np. gdy osoba ma pokazać swoje wypracowanie publicznie , lepiej powiedzieć jej , że będzie dobrze jak dopracuje swoją wypowidź , bo jak nie powiemy jej prawdy , będzie ona cierpieć jeszcze bardziej z ośmieszenia publicznego , niż krytyki !