Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:41:39+01:00
M.czworo uczniów
D.czworga uczniów
C.czworga uczniom
B .czworga uczniów
N.czworgiem uczniów
M.czworgach uczniów
W.czworo uczniowie


M.dwoje kurcząt
D.dwojga kurcząt
C.dwojgu kurczętom
B.dwoje kurcząt
N. dwojgiem kurcząt
M.dwojgach kurcząt
W.dwoje kurcząt




nie lubie takich odmian..nie sugeruj się zabardzo tym..pozdrawiam..:*

5 4 5
2009-12-16T14:42:09+01:00
M.czworo uczniów
D.czworga uczniów
C.czworga uczniom
B .czworga uczniów L.poj
N.czworgiem uczniów
M.czworgach uczniów
W.czworo uczniowie


M.dwoje kurcząt
D.dwojga kurcząt
C.dwojgu kurczętom
B.dwoje kurcząt L.mn
N. dwojgiem kurcząt
M.dwojgach kurcząt
W.dwoje kurcząt
8 3 8