Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:40:36+01:00
A) na mm kwadratowe
6 cm kwadratowe = 600mm kwadratowych
2,5 cm kwadratowe = 250mm kwadratowych
1 dm kwadratowe = 100cm kwadratowych = 10000mm kwadratowych
0,007 dm kwadratowe = 70mm kwadratowych
b)
na centymetry kwadratowe
7 dm kwadratowe = 700cm kwadratowych
0,6 dm kwadratowe = 60cm kwadratowych
2 m kwadratowe = 200dm kwadratowych = 20000cm kwadratowych
0,05 m kwadratowe = 5dm kwadratowych = 500cm kwadratowych
38 4 38
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T14:45:37+01:00
6 cm ² = 600 mm ²
2,5 cm kwadratowe = 250 mm ²
1 dm kwadratowe =10000 mm ²
0,007 dm kwadratowe = 70 mm ²
b)
7 dm kwadratowe =700 cm ²
0,6 dm kwadratowe = 60 cm²
2 m kwadratowe = 20 000 cm ²
0,05 m kwadratowe =500 cm ²
proszę o naj
32 4 32
2009-12-16T14:56:03+01:00
A]
6 cm kwadratowcych = 600 mm kwadratowcych
2,5 cm kwadratowcych = 250 mm kwadratowcych
1 dm kwadratowcych =10000 mm kwadratowcych
0,007 dm kwadratowcych = 70 mm kwadratowcych
b]
7 dm kwadratowcych =700 cm kwadratowcych
0,6 dm kwadratowcych = 60 cm kwadratowcych
2 m kwadratowcych = 20 000 cm kwadratowcych
0,05 m kwadratowcych =500 cm kwadratowcych
22 4 22