Odpowiedzi

2009-12-16T14:43:12+01:00
Równoległobok a*h
trapez 1/2 * (a+b) */ h taki sam na trapezu równoramiennego
trapezu prostokątnego
deltoid 1/2 * p *q
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:43:58+01:00
Równoległobok:
pole=a*h
obwód=2a+2b

trapez:
pole=0,5(a+b)*h
obwód=a+b+c+d

trapezu równoramiennego:
pole=0,5(a+b)*h
obwód=a+b+2c

trapezu prostokątnego:
pole=0,5*(a+b)*h
obwód=a+b+c+d

deltoid:
pole=d1*d2*0,5
obwód=2a+2b
1 5 1
2009-12-16T14:46:46+01:00
Równoległobok pole: a*h obwod: 2a+2b
Trapez pole: 1/2 * (a+b)*h
deltoid pole 1/2*d1*d2

tyle co wiem ;d