Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:50:52+01:00
Oto odpowiedzi do tych zadań:

1.a, 2.b, 3.c, 4.c, 5.d,
6.d, 7.b, 8.a, 9.c, 10.a
11.b, 12.d, 13.a, 14.d, 15.c,
16.a, 17.b, 18.a, 19.d, 20.b
21.b, 22.b, 23.b, 24.c, 25.d,
26.a, 27.c, 28.d, 29.c, 30.c
31.d, 32.b, 33.b, 34.d, 35.a,
36.d, 37.a, 38.b, 39.d, 40.b
41.d, 42.c, 43.a, 44.b, 45.b


Ufff trochę mi to zajęło! Mam nadzieję, że Twojej siostrze te odpowiedzi pomogą, niektóre odpowiedzi są banalne :)
2 3 2
2009-12-16T20:07:20+01:00
1.b,
2.b,
3.c,
4.c,
5.d,
6.d,
7.b,
8.a,
9.c,
10.a,
11.b,
12.d,
13.a,
14.d,
15.c,
16.a,
17.b,
18.a,
19.d,
20.b
21.b,
22.b,
23.b,
24.c,
25.d,
26.a,
27.c
28.d,
29.c,
30.c
31.d,
32.b,
33.b,
34.d,
35.a,
36.d,
37.a,
38.nie wiem
39.d,
40.b
41.d,
42.c,
43.a,
44.b,
45.c,

NIe wiem 38 ale tak to wszystko hyba jest ok !
1 5 1