Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:22:11+01:00
Program wyświetla max i min. przy okazji


#include <iostream>
using namespace std;
int main()

{

float a, b, c; //lub typu int :)
float max, min; //lub typu int :)
float x, y;

cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
cin >> a;
cout << "Podaj druga liczbe: ";
cin >> b;
cout << "Podaj trzecia liczbe: ";
cin >> c;


if (a > b)
x = a; else x = b;
if (x > c)
max = x; else max = c;

cout << "Najwieksza liczba jest liczba "<< max << endl;



//od tego miejsca jest sprawdzenie min.

if (a < b)
x = a; else x = b;
if (x < c)
min = x; else min = c;

cout << "Najmniejsza liczba jest liczba "<< min << endl;
//do tego miejsca

system("PAUSE");

return 0;
}
3 2 3
2009-12-16T15:48:32+01:00
Program wyświetla max i min. przy okazji


#include <iostream>
using namespace std;
int main()

{

float a, b, c; //lub typu int :)
float max, min; //lub typu int :)
float x, y;

cout << "Podaj pierwsza liczbe: ";
cin >> a;
cout << "Podaj druga liczbe: ";
cin >> b;
cout << "Podaj trzecia liczbe: ";
cin >> c;


if (a > b)
x = a; else x = b;
if (x > c)
max = x; else max = c;

cout << "Najwieksza liczba jest liczba "<< max << endl;



//od tego miejsca jest sprawdzenie min.

if (a < b)
x = a; else x = b;
if (x < c)
min = x; else min = c;

cout << "Najmniejsza liczba jest liczba "<< min << endl;
//do tego miejsca

system("PAUSE");

return 0;
1 1 1