Odpowiedzi

2009-12-16T14:45:54+01:00
1) 1 : 500 , 1:1000 , 1:10000 , 1:100000
500 cm 1000cm 10000cm 100000cm
5m 10m 100m 1000m
2)1:10 :P
1 5 1
2009-12-16T14:48:21+01:00
1:500
1cm.-0,005km.
1:1000
1cm-0,01km
1:10000
1cm- 1km.
1:100000
1cm- 10km

2)
1cm- 10cm
1:0,00010
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:49:16+01:00
1.)cm:
500cm, 1.000cm, 10.000cm, 100.000cm ;
a w metrach to tak :
1m = 100cm ;))
500:100=5 czyli 5m
1.000cm:100=10 czyli 10m
10.000cm:100=100 czyli 100 m
100.000cm:100=1.000 czyli 1000m = 1 km ;))
2.)
w skali 1:10 gdyż wtedy 1 cm na planie odpowiada 10 cm w terenie ;))
1 5 1