Do poniższych nazw elementów środowiska przyrodniczego dopisz właściwe nazwy stref Ziemi.

a) Wulkan - ..........................
b) Drzewo - ..........................
c) Jezioro - ..........................
d) Powietrze atmosferyczne - ........................

_______________________________________________________________

Dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:45:57+01:00
A)litosfera lub pedosfera
b)biosfera
c)hydrosfera
d)atmosfera
1 5 1
2009-12-16T14:47:39+01:00
A) pedosfera
b)biosfera
c)hydrosfera
d)atmosfera
1 5 1