Prosze o pomoc tylko te osoby ktore sa naprawde dobre z J.angielskiego !!!

!!! NIE PISZ BYLE CZEGO TYLKO DLATEGO ABY ZDOBYC PUNKTY !!!

To zadadane jest ustne, takze prosze jak najprosciej abym mogla wykuc je na pamieć ;)

--> Jestem w miescie zagranica i chce kupic bilet do Wrocławia. Zaaranzuj rozmowe z kasjerka.

3

Odpowiedzi

2009-12-16T14:54:23+01:00
Good morning
One ticket to Wroclaw
At that time
12.30
please
thank you
goodbye
goodbye
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:00:25+01:00
-Good morning
-Good morning
-I would like to buy a ticket to Wroclaw
-How much for the ticket?
-well, I'm
-I wish you a pleasant journey
-Thank you
-Thank you
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:15:22+01:00
-Good morning!
-Good morning!
-I would like one a ticket to Wroclaw.
-OK, please wait a moment.
- How many cost a ticket?
- 50 £.
- OK.
- I wish you a pleasant journey.
- Thank you!
- Good bye!
- Good bye!