Odpowiedzi

  • Iwov
  • Początkujący
2009-12-16T15:02:13+01:00
Woda-występująca w morzach i oceanach. W wodzie tej jest rozpuszczone tysiące związków chemicznych i prawie wszystkie pierwiastki chemiczne obecne na kuli ziemskiej. Woda morska stanowi ponad 96% wody obecnej w formie ciekłej na powierzchni Ziemi, zaś tzw. woda słodka stanowi mniej niż 3%.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:11:13+01:00
Większość procesów w przyrodzie przebiega z udziałem wody lub w środowisku wodnym.Czysta woda jest cieczą bezbarwną , bezwonną i bez smaku.Woda w przyrodzie to nie tylko rzeki , morza , jeziora lodowce , wieczne śniegi w górach , ale tez wody gruntowe i podziemne , wody mineralne para wodna jako składnik powietrza,woda krystaliczna w minerałach i woda jako składnik organizmów.Woda może zmieniać stan skupienia pod wpływem temperatury ! Wadę należy oszczędzać , gdyż bez niej nie jest możliwe życie na Ziemi.
1 5 1