Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:04:14+01:00
Trójkąt jest prostokątny gdy twierdzenie pitagorasa jest prawdziwe dla tego trójkąta
4^2+(2pierwiastki z 5)^2=6^2
16+20=36
36=36
trójkąt ten jest prostokątny
2009-12-16T15:06:13+01:00
Trójkąt jest prosokątny(z tw.pitagorasa)
(2√5)² = 4*5=20
4² = 16
6²=36
20+16=36
2009-12-16T17:49:55+01:00
Trójkąt jest prostokątny gdy twierdzenie pitagorasa jest prawdziwe dla tego trójkąta
4^2+(2pierwiastki z 5)^2=6^2
16+20=36
36=36
trójkąt ten jest prostokątny