Odpowiedzi

2009-12-16T15:33:09+01:00
Idealne dziecko powinno :
- słuchać oczywiście oboje rodziców
- kochać ich
- dobrze się uczyć
- mieć dobre zainteresowania (np. sport, muzyka)
- chłopaka/dziewczynę mieć dopiero w pełnoletnim wieku :)
- nie pić alkoholu i nie palić papierosów gdy jest jeszcze niepełnoletnie
- zdać maturę i pójść na studia
- wyjść za mąż/ozenić się
- mieć dzieci( ale to w przyszłości! ) ; )
- szanować innych ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:45:57+01:00
Idealne dziecko:
1)powinno utrzymywać porządek w pkoju
2)dbać o higienę osobistą(nie chodzivc jak fleja)
3)uczyc się dobrze
4)pomagac w domowych obowiązkach
5)być miłe
6)znać zwroty grzecznościowe i powitalne
7)mieć szacunek do dorosłych i rówieśników ze swojego otoczneia
8)niepowinno przeklinać
9)poowinno dbać o swoją kulturę
10)powqinno dbać o swoje życie religijne-->chodzic do kosciola, modlic sie itd
11)miec szacunek do kapławnów
12)mieć szacunek dla zwiaerząt
13)nie kłamać
14)głosic słowo boże
15)nie powinno uprawiać seksu
16)nie powinno oglądac filmow pornografiznych
17)nie powinno pic i palic papierosów