Odpowiedzi

2009-12-16T15:13:13+01:00
I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI,XII,XIII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII, XXIV, XXV, XXVI, XXVII, XXVIII, XXIX, XXX, XXXI, XXXII, XXXIII, XXXIV, XXXV, XXXVI, XXXVII, XXXVIII, XXXIX, XXXX, XXXXI,XXXXII, XXXXIII, XXXXIV, XXXXV, XXXXVI, XXXXVII, XXXXVIII,
nIESTETY ALE DALEJ NIE PAMIĘTAM
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:20:50+01:00
I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII,XIII,XIV,XV,XVI,XVII,XVIII,XIX,XX,XXI,
XXII,XXIII,XXIV,XXV,XXVI,XXVII,XXVIII,XXIX,XXX,XXXI,XXXII,XXXIII,
XXXIV,XXXV,XXXVI,XXXVII,XXXVIII,XXXIX,XL,XLI,XLII,XLIII,XLIV,XLV,
XLVI,XLVII,XLVIII,XLIX,L,LI,LII,LIII,LIV,LV,LVI,LVII,LVIII,LIX,LX,LXI,LXII,
LXIII,LXIV,LXV,LXVI,LXVII,LXVIII,LXIX,LXX,LXXI,LXXII,LXXIII,LXXIV,
LXXV,LXXVI,LXXVII,LXXVIII,LXXIX,LXXX,LXXXI,LXXXII,LXXXIII,LXXXIV,
LXXXV,LXXXVI,LXXXVII,LXXXVIII,LXXXIX,XC,XCI,XCII,XCIII,XCIV,XCV,
XCVI,XCVII,XCVIII,XCIX,C
16 3 16