Odpowiedzi

2009-12-16T15:14:17+01:00
(28cm :2) : 4 = 3,5cm
3,5cm *3= 10,5cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:14:37+01:00
X - jeden bok
3x - drugi bok

2*x + 2*3x = 28
2x + 6 x = 28
8x = 28 / : 8
x = 3,5 - jeden bok

3x = 3* 3,5= 10,5- drugi bok

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
2009-12-16T15:14:54+01:00
Obwod = 28cm załózmy ze b=3a
abwod = 2a+2b
28=2a+2b/2
14=a+b
14=a+3a
14=4a/4
a=3,5 wiec b = 10,5