Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:15:14+01:00
Pierwszy dzień 60 razy 2/5 = 24 km
drugiego dnia 60 - 24 razy 2/3 = 36 razy 2/3 = 24 km
trzeciego dnia 60 - 48 = 12 km
2009-12-16T15:17:29+01:00
Harcerze odbyli trzydniową wycieczkę.Trasa liczyła 60km długości.Pierwszego dnia harcerze przeszli 2\5 (dwie piąte)
trasy, a drugiego dnia 2\3 pozostałej trasy.Ile kilometrów przeszli trzeciego dnia?

cala trasa=60km
pierwszy dzien=24km przeszli
drugi dzien= 24km przeszli
trzeci dzien 60-24-24= 12km
2009-12-16T15:17:21+01:00
Obliczenia;2/5=24km 60-24=36 2/3=12km 36-12=24km
odp.3 dnia przeszli 24km