Odpowiedzi

2009-12-16T15:16:45+01:00
Pragnęli bezgranicznej władzy, bardzo zaborczy, okrutni, bezkompromisowi, fałszywi, nieuczciwi, dwulicowi, niehonorowi, bezduszni, obłudni.
17 3 17
2009-12-16T15:16:50+01:00
Fałszywi,
obłudni,
niehonorowi,
nieuczciwi,
niedotrzymujący słowa,
bezduszni
-zaborczy
-opanowani żądzą władzy
-okrutni
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:25:31+01:00
Krzyżacy byli:
-bezduszni
-zaborczy
-opanowani żądzą władzy
-okrutni
-fałszywi,
-obłudni,
-niehonorowi,
-nieuczciwi,
-niedotrzymujący słowa,
rabowali wioski polskie, palili je I TU BARDZO WAŻNE:KRZYŻACY USTANAWIALI PRAWO I BYLI BARDZO SPRYTNI BO TYLKO ONI O NIM WIEDZIELI, A NP. JAK HANDLARZ HANDLOWAŁ ZBOŻEM A W KRZYŻACKIM PRAWI ŻE W TYM MIEJSCU NIE MOŻNA TO GO ARESZTOWALI A POLAK O TYM NIE WIEDZIAŁ PODSUMOWUJĄC:KRZYŻACY USTANAWIALI PRAWO I TYLKO ONI O NIM WIEDZIELI.
28 4 28