Zad.1
a.) 2√5+3√5=
b.) 3√7 * 8=
c.) 6√5 * ½√5=
d.) (2√3)²=
e.) (2√6 / 3)³=
f.) 3√3 + 0,5√3 / 5=
g.) 5 ³√ 7=
h.) 2 ³√10- ³√-10=
i.) (2 ³√-5)³=

Zad.2
a.) √2 * √4½=
b.) √2⅔ : √⅔=
c.) √6,4 : √10=
d.) ³√10 * ³√0,1=
e.) ³√2⅔ * ³√¹/₉=
f.) ³√2,7/³√100=
g.) ³√-9 * ³√3=
h.) ₃√2,7/³√100=
i.) ³√-0,5 * ³√4 /₃√16=


Błagam zróbcie mi to szybko bo dostane 1 ;((

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-10T18:49:50+02:00
Zad.1
a.) 2√5+3√5= 5√5
b.) 3√7 * 8= 24√7
c.) 6√5 * ½√5= 3√5
d.) (2√3)²=4*9=36
e.) (2√6 / 3)³= 9*6√6/9=6√6
f.) 3√3 + 0,5√3 / 5= 3√3+0,1√3=3,1√3
g.) 5 ³√ 7=?5∛7
h.) 2 ³√10- ³√-10=?
i.) (2 ³√-5)³=2*(-5)=-10


Zad.2
a.) √2 * √4½=√9=3
b.) √2⅔ : √⅔=√4=2
c.) √6,4 : √10=√0,64=0,8
d.) ³√10 * ³√0,1=∛1=1
e.) ³√2⅔ * ³√¹/₉=∛8/27=2/3
f.) ³√2,7/³√100=∛0,027=0,3
g.) ³√-9 * ³√3=∛-27=-3
h.) ₃√2,7/³√100=∛∛0,027=0,3
i.) ³√-0,5 * ³√4 /₃√16=∛-2/∛4=∛-1/2=-1/∛2
-1/∛2*∛2/∛2=-∛2/2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-10T19:53:47+02:00
Zad.1
a.) 2√5+3√5= 5 √5
b.) 3√7 * 8= 24 √7
c.) 6√5 * ½√5= 3√5
d.) (2√3)²= 4*3 =12
e.) (2√6 / 3)³= 8*36/3 = 8*12= 96
f.) 3√3 + 0,5√3 / 5=0,7√3
g.) 5 ³√ 7=
h.) 2 ³√10- ³√-10=2 ³√20
i.) (2 ³√-5)³=
----------------------------------------------------------------
Zad.2
a.) √2 * √4½= √9= 3
b.) √2⅔ : √⅔=√4=2
c.) √6,4 : √10= √0,64=0,8
d.) ³√10 * ³√0,1=³√1
e.) ³√2⅔ * ³√¹/₉= ³√ 8/27=2/3
f.) ³√2,7/³√100=
g.) ³√-9 * ³√3=³√-27 =-3
h.) ₃√2,7/³√100=
i.) ³√-0,5 * ³√4 /₃√16=³√ 0,125