Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:22:48+01:00
Przed:
rzeczowniki: skąpiec, egoista, gbur, ponurak, samotnik,
przymiotnikiL chciwy, zgryźliwy, egoistyczny, niemiły, opryskliwy, zgorzkniały, bezwzględny
Ebenezer Scrooge - niemiły na ludzką krzywdę, zamknięty w sobie, wyzyskuje bezlitośnie pracowników

Po:
wrażliwy na krzywdę innych, szczęśliwy, miły, dobry, troskliwy, wesoły, pogodny, przyjazny, życzliwy
WNIOSEK: scrooge zrozumiał wartość czasu, który jest warunkiem i szansą przemiany. Jeśli człowiek w odpowiedniej chwili zmieni swoje postępowanie to osiągnie to, co w życiu najważniejsze - szczęście.
4 4 4
2009-12-16T15:23:31+01:00
SCROOGE przed przemianą :
- skąpy
- nieużyczliwy
- zamknięty w sobie
- nie lubi ludzi i Świąt Bożego Narodzenia
- chłodny
- nieprzystępny
- dba jedynie o swoje dochody

SCROOGE po przemianie :
- wesoły
- rozrzutny
- otwarty do ludzi
- Święta Bożego Narodzenia to dla niego coś wspaniałego
- zmienia swoje postępowanie i przyszłość