Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T19:31:44+02:00
Królu musisz mnie wysłuchac bowiem mam ci coś ważnego do powiedzenia.
Chcę wyruszyć na długą wyprawę w nieznane dlatego przyszedłem prosić cię o
sfinansowanie podróży.Wyprawa jest kosztowna, ale możemy zdobyć dużo złota i
innych towarów eksportowych.Na dodatek wszyscy ludzie dowiedzą się jaki jesteś
łaskawy i ciekawy wiedzy.
2009-09-10T21:42:54+02:00
- Zyski dla państwa
- Nowe zasoby
- Nowe szlaki handlowe
- Sława dla państwa