Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:22:21+01:00
Ukazywanie wewnetrzenego zycia czlowieka. Ukształtował sie nowy gatunek powiesc sentymentalna.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:22:56+01:00
Sentymentalizm – kierunek umysłowy i literacki w Europie, który trwał od lat 70 XVIII wieku do początku wieku XIX, był okresem pomiędzy oświeceniem a romantyzmem
1 5 1
2009-12-16T15:23:21+01:00
To wspominanie starych,dawnych rzeczy lub wydarzeń.