Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:25:58+01:00
Coś jest kwestią czasu - coś się wkrótce wydarzy
być na czasie - być na bieżąco
wytrzymac próbe czasu - mimo upływu czasu nie stracić na wartości
iść z duchem czasu-nadążać z nowościami
ząb czasu- znać się na czymś ; niszczy , np. coś niszczeje, ktoś się starzeje z upływem czasu
5 3 5
2009-12-16T15:26:48+01:00
,,Coś jest kwestią czasu" oznacza, że to coś jest bardzo ważne nie cierpiące zwłoki
,,być na czasie" oznacza, że ktoś np. chodzi modnie ubrany, jest najpopularniejszy w szkole
,,Wytrzymać próbę czasu" oznacza, że ktoś np. chce być przyjętym do klubu ale musi poczekać żeby zostać przyjętym (oczekiwać na odpowiedź)
1 3 1