Odpowiedzi

2009-12-16T15:25:46+01:00
May the spirit of this festive season -
Niech duch tego sezonu świątecznego

Bring into your life... -
Wprowadzą w życie ...

Success, Happiness, Peace and Prosperity...
Sukces, radości, pokoju i dobrobytu ...

Now and Always
Teraz i na zawsze

Merry Christmas and Happy new year
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:25:50+01:00
May the spirit of this festive season - Niech duch tego sezonu świątecznego

Bring into your life - Doprowadzić do swojego życia

Success, Happiness, Peace and Prosperity - Sukces, radość, pokój i dobrobyt

Now and Always - Teraz i na zawsze

Merry Christmas and Happy new year - Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku

Najdokladniej ; )
2009-12-16T15:26:19+01:00
Majowy duch tego okresu świątecznego
Przynosi do twojego życia...
Sukces, Szczęście, Pokój i Dobrobyt...
teraz i zawsze
Wesołych Świąt! i Szczęśliwego nowego roku