Odpowiedzi

2009-12-16T15:24:37+01:00
Może usprawdiedliwic ponieważ jak sie kłamie to sie tego nie chce
2009-12-16T15:24:12+01:00
No ale co chcesz zzeby odp.? nie dajesz zadan tylko sam sobie odpowiadasz ;/
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:26:45+01:00
Moim zdaniem Miłość może usprawiedliwić kłamstwo , ponieważ największa i prawdziwa miłość przetrwa wszystko nawet kłamstwo. Tylko niewarte uczucie nie jest w stanie tego znieść . Dla miłości jesteśmy w stanie okłamać innych ale tylko dlatego , że kochamy. Kłamstwo wystawia na próbę uczucie dwojga kochających się ludzi , prawdziwa miłość jest w stanie podołać największemu kłamstwu ponieważ niesie ze sobą przebaczenie.
1 5 1