Odpowiedzi

2009-12-16T15:25:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:26:35+01:00
Dane:
g=10m/s²
Q=155N

Szukane:
m=?

Obliczenia:
Q=g*m |/g
m=Q/g

m=155N/10m/s²
m=15,5kg

Odpowiedź. Masa tego ciała wynosi 15,5kg.
__________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
1 1 1
2009-12-16T15:28:47+01:00
Wzór na ciężar to m*g m to masa a g przyciąganie ziemskie g=1n/100g
155n÷1n/100g=155n*100g/1n=15500g=15,5kg