Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:26:37+01:00
Dane :
skala - 1: 20 000 000
teren - x
mapa - 2,7 cm

skala - x
teren - x
mapa - 6 cm

Rozwiązanie :

2,7 x 20 000 000 = 54 000 000 cm = 540 000 m = 540 km

54 000 000 cm : 6 = 9 000 000

Odp. Mapę sporządzono w skali 1 : 9 000 000.
1 5 1
2009-12-16T15:29:46+01:00
1cm - 200 000 00cm
1cm - 200 000 m
1cm - 200 km

2cm7mm-5 40km - w rzeczywistosci

1cm-x
6cm-540km
x=90

skala 1cm -90km
1:9 000 000