Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T15:39:42+01:00

Między Szwecją i Norwegią właściwie nie istnieje, ale warto wiedzieć kilka ważnych rzeczy wyjeżdżając z promu Polska - Szwecja prosto w objęcia szwedzkich celników: przede wszystkim trzeba koniecznie ich poinformować, że jedzie się do Norwegii i trzeba mieć wystarczająco dużo gotówki na każdy dzień pobytu (wysokość może się zmieniać, także przed wyjazdem należy sprawdzić jaką ilość waluty trzeba mieć przy sobie). Tłumaczenia o pieniądzach na karcie kredytowej nie przynoszą rezultatu.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T16:01:22+01:00
Norwegia położona jest w Europie Północnej na Półwyspie Skandynawskim. Graniczy ze Szwecją, Finlandią i Rosją. Administracyjnie podlegają Norwegii też Jan Mayen, archipelag Svalbard, Wyspa Bouveta, Wyspa Piotra I i Ziemia Królowej Maud na Antarktydzie (dwie ostatnie zgodnie z Traktatem Antarktycznym).
23 4 23