J.NIEMIECKI
MUSZĘ TO PRZETŁUMACZYC:
Carl Benz ,geboren 1844 in Karlsruhe,gestorben 1929 in Ladenburg. Ingenieur,hat 1885 die erste ,,Motorkutsche,, gebaunt .Sie hatte drei Rader und konnte 18 kilometer in der Stunde fahren.Sein Automobil hat er nur auf dem Fabrikhof ausprobiert .Die erste Fahrt hat seine Frau Bertha gemacht : Sie ist 180 km von Mannheim nach Pforzheim gefahren. nach dieser reise hat benz viele Jahre lang an seinem model gearbeitet und das Auto verbessert .Sein Automobil hat im Jahre 1889 bei der Weltausstellung im Munchen die Goldene Medaille bekommen


POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-12-16T15:29:39+01:00
Carl Benz, urodzony 1844 w Karlsruhe, zmarł w 1929 w Ladenburg. Inżynier, 1885, po pierwsze, autokar, gebaunt. Miał trzy koła i było 18 km na samochód fahren.Sein godzin ma
starał się tylko w fabryce. pierwszą podróż przez jego żona Berta: jechałeś 180 km od Mannheim do Pforzheim. po tym ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:31:44+01:00
Carl Benz, urodzony 1844 w Karlsruhe, zmarł w 1929 w Ladenburg. Inżynier, 1885, po pierwsze, autokar, gebaunt. Miał trzy koła i było 18 km na samochód fahren.Sein godzin ma
starał się tylko w fabryce. pierwszą podróż przez jego żona Berta: jechałeś 180 km od Mannheim do Pforzheim. podróży Benz po tym od wielu lat działa na jego wzór i poprawić samochód. Jego samochód otrzymał w 1889 roku na Światowej Wystawie w Monachium, Złoty Medal
2009-12-16T16:03:16+01:00
Carl Benz, urodzony 1844 w Karlsruhe, zmarł w 1929 w Ladenburg. Inżynier, 1885, po pierwsze, autokar, gebaunt. Miał trzy koła i było 18 km na samochód fahren.Sein godziny próbował tylko w fabryce. Pierwszą podróż przez jego żona Berta: To jest 180 km od Mannheim do Pforzheim w garażu. podróży Benz po tym od wielu lat działa na jego wzór i poprawić samochód. Jego samochód otrzymał w 1889 roku na Światowej Wystawie w Monachium, Złoty Medal