Na działce o powierzchni 900m(kwadratowych) kwiaty zajmują 120m(kwad..) warzywa 64m(kwad..) dom 136 m (kwad..) trawnik 400m(kwad..) a na pozostałej działce powierzchni rosną krzewy i drzewa. Oblicz jaką część zajmują krzewy i drzewa prosze o szybką odpowiedz dałam mało punktów ponieważ nie mam więcej

2

Odpowiedzi

2009-09-10T18:50:12+02:00
Drzewa i krzewy zajmują 180 m kwadratowych :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T18:53:58+02:00