Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:35:00+01:00
Ogród mojej kuzynki jest śliczny. Mozna w nim znaleść dużo rodzai kwiatów i innych roślin. Na srosku ogrodu stoi piekna,drewniana altana . ....
1 4 1
2009-12-16T15:39:13+01:00
Pewnego dnia wybrałam sie na wycieczkę do ogrodu . było tak przepięknie . miałam wrażenie , że to jest sen . ale gdy zaczełam dotykać wszystkiego uświadomiłam sobie , ze to nie sen . widziałam tam ogromne drzewa . piękne kwiaty , a nad nimi latające matyle . dopisz jeszcze cos
2009-12-16T16:01:41+01:00
Ogród który mnie zachwycił był bardzo kolorowy. Było tam pełno drzew i kwiatów. Te kolory sprawiały ze się uśmiechałam. : )

Nie wiem czy dobrze. : )))
1 5 1