Polącz tytuły fraszek z pojeciami z ramki. Jedno pojecie mozesz polaczyc z kilkoma fraszkami.

zlosliwa uwaga w formie pytanie,kpina, myśl, prośba, riposta, pytanie retoryczne, skarga

Oto fraszki :
Na młodość
Na starość
O milości
Do Hanny
Na nabozną
Na gospodarza

MUSICIE DOBRAC TO POTRZEBUJE NA TERAZ ! HELP ME ! JESTEM ZAGROZONA Z POLAKA I MUSZE TO ZROBIC ZEBY POPRAWIĆ !
DAJE 27 PKT. !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:53:54+01:00
Tytuł-Na młodość
Hasło -młodość musi się wyszaleć ,to jej naturalne prawo.
Komentarz-młodość to czas swobody i wszechstronnego poznawania świata.

Tytuł-Na starość
Hasło-człowiek jest zawsze niezadowolony ze swojego życia
Komentarz-miłość zawsze nadejdzie

Tytuł- Do Hanny
hasło-oznaka miłości-otwarte serce
komentarz-związek musi opierać się na szczerości

Tytuł- Na nabożną
hasło-unikaj fałszywej pobożności
komentarza-nie mam

Do Wojtka nie ma tego w podręczniku

NA konrata nie ma w podręczniku

Na gospodarza
Hasło- gościnność powinna iść w parze ze szczerością
komentarz-zawsze trzeba być szczerym i otwartym

tylko tyle wiem .Życzę powodzenia

12 3 12
2009-12-16T16:00:34+01:00
Wydaje mi się że tak:
Na młodość - kpina, myśl
Na starość - myśl
O milości - pytanie retoryczne, myśl
Do Hanny - prośba
Na nabozną - złosliwa uwaga w formie pytania, pytanie retoryczne
Na gospodarza - skarga
:)
12 4 12