Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:38:04+01:00
Wiatr- ruszające się powietrze
tęcza- kolorowe zjawisko po burzy
maj- maturalny miesiąc
noc- ciemna pora
lotnik- osoba unosząca się jak ptak
młodość- przeciwieństwo starości/ okres lat młodzieńczych człowieka
1 5 1
2009-12-16T15:43:07+01:00
_mlodosć-przed staroscią lub kazden czlwiek ją przerzyl
noc-ciemne niebo
tecza-zjawisko wystepujace po deszczu
2 4 2