Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:43:44+01:00

Panie Jezu! Pomóż nam uświadomić sobie, co jest dobre, a co grzeszne w naszym „sam na sam". Nie dopuść, abyśmy szukali między sobą zbliżeń dla przyjemności cielesnej, której nam jeszcze szukać i podjąć nie wolno. Spraw, abyśmy wyrażając naszą miłość tkliwą pieszczotą panowali nad naszym ciałem i nie pozwolili ogarnąć się pożądliwości. Rozbudź w nas poczucie odpowiedzialności.
25 1 25
2009-12-16T17:31:06+01:00
PANIE BOŻE,PRZEZ WSTAWIENNICTWO MATKI NAJŚWIĘTSZEJ PRZYCHODZĘ DO CIEBIE Z BRUDU TEGO ŚWIATA,ABY PROSIĆ CIĘ O DAR CZYSTOŚCI I O ŁASKĘ WYTRWANIA W NIEJ.TY WIESZ JAK TRUDNO JEST WYTRWAĆ W CZYSTOŚCI MYŚLI,PRAGNIEŃ I UCZYNKÓW,GDY WOKÓŁ LANSUJE SIĘ ŻYCIE W GRZECHU.
DUCHU ŚWIĘTY,OŚWIEĆ MÓJ UMYSŁ I ROZPAL MOJE SERCE,ABYM POTRAFIŁ WYBIERAĆ TO,CO PIĘKNE I CZYSTE.SPRAW ABY MOJE SERCE BYŁO CZYSTE ,ABY BYŁO GODNYM MIESZKANIEM DLA CIEBIE.
PANIE JEZU CHRYSTE ,SPRAW ,ABY KAŻDY Z NAS KARMIŁ SWĄ DUSZĘ CODZIENNĄ MODLITWĄ I SAKRAMENTAMI ŚWIĘTYMI.POMÓŻ NAM WYTRWAĆ W CZYSTOŚCI SERCA.AMEN
118 4 118