Korzystając z mapy ogólnogeograficznej Australii , znajdź zaszyfrowane we współrzędnych geograficznych największe miasta na tym kontynencie.Wypisz poniżej uch nazwy.

33 stopnie 53'S, 151 stopni 12'E
37 stopni 50'S, 145 stopni 00'E
27 stopni 30'S, 153 stopnie 01'E
34 stopnie 56'S, 138 stopni 36'E
31 stopni 56'S, 115 stopni 50'E

2

Odpowiedzi

2009-12-16T15:47:01+01:00
Sydney
Melbourne
Brisbane
Adelaide
Perth
63 4 63
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:49:02+01:00
33 stopnie 53'S,151 stopni 12'E-Sydney
37 stopni 50'S,145 stopni 00'E-Melbourne
27 stopni 30'S,153 stopnie 01'E-Barisbane
34 stopnie 56'S,138 stopni 36'E-Adelaide
31 stopni 56'S,115 stopni 50'E-Perth
91 4 91