Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:42:23+01:00
Ó - ?, ósemka, ?
ch- chłopięcy, chusteczka, chomik
ż- żerłok, żerówka, żółw
rz- ? , rzeczka, rzepak
238 1 238
2009-12-16T15:49:57+01:00
Czynność
ó mówi
ch wydmuchuje
ż łży
rz spojrzeć

rzecz
ó ołówek
ch choinka
ż żebro
rz rzeka

roślina lub zwierze
ó zółw
ch chaber
ż
rz orzeł


34 3 34
2009-12-16T16:39:55+01:00
CZYNNOŚĆ LUB CECHA:

z ó - krój
z ch - ucichnąć
z ż - wożę
z rz - tworzuć

RZECZ:

z ó -stół
z ch - dach
z ż - książka
z rz - nie mam

ROŚLINA LUB ZWIERZĘ:

z ó - wół
z ch - mucha
z ż - koziorożec
z rz - orzeł
63 4 63