Odpowiedzi

2009-12-16T15:44:54+01:00
Najchętniej obdarowałabym swojego chłopaka lub przyjaciółkę ;P Bo oni lubią Avon i są dla mnie bardzo ważni ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:47:40+01:00
Świętego Mikołaja , bo jemu też się coś od życia należy.
2009-12-16T15:55:32+01:00
Swoich rodziców...są oni dla mnie ważni, dla tego dała bym im takie pożadne kosmetyki... niech wiedzą że duzo dla mnie nzaczą :)