Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:49:24+01:00
Nazywam sie Julia Kowalska, urodzilam sie 25,12,1992 roku w Bygoszczy. Gdy mialam 6 lat zaczelam uczeszczac do przedszkola nr.3, ktore nalezy do Elektromatarzu. W wieku 7 lat zaczelam chodzic do podstawowki nr. 16 im. Mariana Turwida. Po skonczeniu szkoly podstawowej z wyróżnieniem dostalam sie do gimnazjum, ktore miesci sie przy Liceum nr.3.


to jest przyklad. :P ale jeszcze oczywiscie umiesc czym sie lubilas bawic, co cie interesowalo gdy bylas mniejsza :) mam nadzieje ze ci sie ten przyklad przyda ! powodzenia :*!
14 3 14
2009-12-16T15:58:06+01:00
Nazywam sie krzysiek nowak i pochodze z poznani jestem uczniem klasy 2 gimnazjum.jestem dosc wysoki mam zieone oczy i krótkie brazowe oczy.mój wyglad nawet mi sie podoba ale chcialbym miec wieksze oczy.zazweczaj jestem mily i zawsze slurze pomoca ale staram sie byc dla kogos taki jaki ktos jest dlamnie .w wolnum czasie gram w gry komputerowe i gram w pilke nozną w której odnosze duze sukcesy.uwazamze nie jestem idealny i jak kazden czlowiek mam wady i zalety ale bende sie staral zeby tych zalet bylo coraz wiecej a wad mniej.
11 3 11