Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:49:44+01:00
Oo, uwielbiam takie ;DD


- 3/4 szklanki śmiechu
- 3 szklanki kolęd
- szczypta prezentów
- 5 kg radości
- 6 dag zgody
- 2 łyżki życzeń

Do miski wsypać 3/4 szklanki śmiechu. Do tego dodać 2 łyżki życzeń i porządnie wymieszać. Odstawić na chwilę do lodówki, po czym wyjąć i dodać 5 kg radości i szczyptę prezentów. wymieszać wszystko razem i włożyć do lodówki na 10 min. wyjąć misę, włożyć do niej 6 dag zgody i polać 2 łyżkami życzeń. Wymieszać, i gotowe !

Wesołych Świąt !
7 4 7
2009-12-16T15:49:57+01:00
- litr uśmiechu
- cała rodzina
- szczypta życia
- 1/2 szklanki miłości
- 1/4 szklanki słońca
- 2 torebki radości

litr uśmiechu wlać do gara .zmieszać całą rodzinę i dodać szczyptę życie ! Wstawić na mały ogień ! mieszać i dodać 1/2 szklanki miłości i 1/4 szklanki słońca ! Po ugotowaniu ! Posypać 2 torebkami radości !
Miłych świąt
5 4 5