Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:46:44+01:00
Rozwinięcie gospodarki
Poprawa dostępu do innych państw
Sojusze z państwami
2 5 2
2009-12-16T15:46:10+01:00
- stopniowe otwarcie rynku pracy w krajach wysoko rozwinietych
- wieksze srodki pomocowe niz z funduszy przedakcesyjnych
- swobodniejszy transfer odob i materialow wewnatrz unii
1 5 1
2009-12-16T15:50:07+01:00
-rozwój gospodarczy
-większa pozycja na arenie międzynarodowej
-rozwój oświaty(chyba)
1 5 1