Odpowiedzi

2009-12-16T15:49:18+01:00
1000l=m^3

więc wody wlano 750m^3

20*15*x=750
300x=750 /300
x=2,5 m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:51:30+01:00
1 m sześcienny = 1000l
15m x 20m = 300m = 300 000 l

750 000 : 300 000 = 2,5

Odp.: Wysokość wody wynosi 2,5m.
2009-12-16T16:02:25+01:00
Rozwiązanie:
1l = 1dm³
750 000l = 750 000 dm³
1m = 10 dm
20m = 200 dm
15m = 150 dm
Pp=200dm×150dm=30 000dm²
750 000dm³÷30 000dm²=25dm
25dm=2,5m

Odpowiedź: Wysokość wody w tym basenie wynosi 25dm, czyli 2,5m.