Przerób tą piosenkę.

Jadą jadą misie śmieją im się pysie hahahaha
a misiowa jak może prędko szuka w komorze a
misiowa jak morze szuka wielki placek
w komorze.
Misie krzyczą tłuką wszystko bo za długo
siedzą.
jadą jadą misie śmieją im się pysie hahaha.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:57:20+01:00
Jadą jadą sanki a w nich dwa bałwanki hahahaha
a renifer jak może prędko szuka w komorze a
renifer jak morze szuka wielkie sanie
w komorze.
bałwanki się biją i renifera myją
jadą jadą sanki a w nich dwa bałwanki hahaha.

<hahaaahaa>
wiem, bez sensu . xdd
2009-12-16T16:28:25+01:00
Jadą jadą misie zaśpiewane mają pysie hahahahaha
a misiowa jak może szybko szuka w komorze a
misiowa jak może szuka wielki bęben w komorze.
Misie tańczą i grają do piosnki wesołej (lub majowej).
jadą jadą misie zaśpiewane mają pysie hahahahha ....


Troche dziwna ale jest ;)
2009-12-16T18:12:06+01:00
Jadą, jadą sanie z dzwoneczkiem dzwoniącym. hahahaha
Mikołaj w saniach siedzi, pączki z marmoladą je .
A Mikołajowa, z uśmiechem na twarzy prowadzi sanie .
Rudolf świeci swym czerwonym nosem , widać go z daleka .
Jadą, jadą sanie z dzwoneczkiem dzwoniącym. hahahaha