1.Napisz ogłoszenie, które mogłoby pomóc kmiecicowi w odzyskaniu psa.
(Mamy podać informację kto zaginął, kiedy, jak wyglądał,jaka nagroda, cecha psa: Gadanie, Coś kontaktowego.)

2.Mówi się że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, Podaj w punktach 3 przykłady na udowodnienie tego twierdzenia.
*..... .
*..... .
*..... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T16:01:32+01:00
Ogłoszenie!
22.10 br. zaginął pies rasy ogar polski o imieniu Łatek. Jest malutki i ma czarną lśniącą sierść.Na czubku głowy ma dość duża białą plamkę a na szyi turkusową obrożę.
Gdy ktoś rozpozna mojego Łatka bardzo prosze o kontakt: 899-654-239
Szczęśliwy znalazca mojego pieska otrzyma wysoka nagrode!!


*
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T16:02:39+01:00
2.

* psy są wierne
* potrafią pomóc człowiekowi w razie zagrożenia
* człowiek bardzo się przywiązuje do swojego czworonoga